مردم مراقب توطئه های دشمن در آستانه تحلیف رییس جمهوری باشند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در آستانه مراسم تحلیف رییس جمهوری جدید، مردم فریب تبلیغات مسموم رسانه های دشمن برای کشاندن در خیابان علیه نظام را نخورند و گرفتار توطئه ها و فتنه ها نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، شنبه(۹ مرداد) در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در ۱۲ مرداد ماه سال ۵۹ به فرمان امام راحل شکل گرفت؛ هدف از ایجاد این تشکل ایجاد هماهنگی در برگزاری مراسم است.
 

 



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این شورا متشکل از همه دستگاه های انقلابی و نظامی و انتظامی است که به صورت متحد برای مراسم برنامه ریزی می کند؛ افزود: در طول ۴۱ سال انقلاب وظیفه برگزاری مراسم و حضور مردم در حمایت از نظام را به خوبی انجام داده و خط رهبری سرلوحه کار شورا بوده است.

 

 



وی اظهار کرد: این شورا در موقعیت های حساس نظام هم توانسته اعلام حضور کند و مردم را به صحنه بیاورد که مصداق آن ۲۳ تیر ۷۸ و یا ۹ دی ۸۸ و... است.

 

 



انجم شعاع با یادآوری این نکته که کشورهای سلطه طلب استقلال خواهی نظام ما را برنمی تابند؛ ادامه داد: از همه ظرفیت ها برای برگزاری مراسم استفاده می کنیم.

 



وی تعمیق ارزش های انقلاب، حمایت از نظام به وسیله حضور مردم در صحنه و... را از رسالت های شورای هماهنگی عنوان و بیان کرد: دشمن و رسانه های آنان جدایی میان نظام و مردم را دنبال می کنند و امروز چون مردم از جهت مسائل اقتصادی و معیشتی در فشار هستند باعث نارضایتی شده و دشمن هم همین را دنبال می کند.

 

 

 


این مسئول گفت: دشمن می خواهد از این فرصت ها برای بهم  ریختن کشور و قراردادن مردم مقابل نظام استفاده کند که در این مواقع حضور مردمی در مناسبت های مختلف، حمایت از نظام را تقویت می کند.

 

 



وی تاکید کرد: در آستانه مراسم تحلیف رییس جمهوری جدید، مردم فریب تبلیغات مسموم رسانه های دشمن برای کشاندن در خیابان علیه نظام را نخورند و گرفتار توطئه ها و فتنه ها نشوند.

 

 



انجم شعاع در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگارانی که در طول سال با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری دارند؛ افزود: قدردان زحمات خبرنگاران هستیم.

کد خبر 1080623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha