نماهنگ سرود «عاشقان ولایت» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید نماهنگ سرود «عاشقان ولایت» به همت گروه سرود و گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: اثر جدید کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با عنوان «عاشقان ولایت»، نماهنگ سرودی است که توسط گروه سرود بچه های مسجد به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این نماهنگ سرود که صفر تا صد آن توسط بچه های مسجد تولید شده در دهه امامت و ولایت به اجرا در آمده و همچنین در فضای مجازی نیز به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این اثر سه گروه سرود به اجرای همخوانی پرداخته اند، عنوان کرد: گروه های «امام علی (ع)»، «حضرت مالک اشتر» و «حضرت مقداد» متشکل از نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده که در اجرای سرود «عاشقان ولایت» نقش داشته اند.

 

گواهیان شاعر این اثر زیبا را «روح الله قناعتیان» از ذاکران اهل بیت (ع) و شاعر آیینی شهرستان جهرم عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین کار آهنگ و تنظیم این اثر فاخر توسط «آریا خسروی نیا» و تدوین آن را «حسین مصلی نژاد» بر عهده داشته است.

 

وی ادامه داد: نماهنگ «عاشقان ولایت» با صداپیشگی «ابوالفضل ترابی»، «ابوالفضل زارعیان» و «محمد رسول آب روشن» به اجرا درآمده و «مهدی حق پناه» نیز این اثر را کارگردانی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با تقدیر از عوامل اجرایی و تولید نماهنگ سرود «عاشقان ولایت»، خاطرنشان کرد: بچه های این کانون فرهنگی و هنری در مناسبت های مختلف به اجرای سرودهای زیبا می پردازند که آثار زیبای این کانون به همت و تلاش گروه رسانه ای «ماح» به نماهنگ تبدیل می شود.

 

کد خبر 1080634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha