گردهمایی مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با هدف شبکه سازی برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت شبکه سازی تشکیلاتی با هدف پیشبرد برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: گردهمایی مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با هدف شبکه سازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست شورای اداری که شنبه ۹ مرداد در سالن جلسات ستاد فهما استان البرز برگزار شد گفت: عید غدیر یکی از مهمترین اعیاد اسلامی است که همواره نسبت به گرامیداشت این روز سفارش شده است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: توزیع ۲ هزار تن گوشت گرم ویژه مستضعفان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و با همکاری موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه راه خدا طی این هفته اجرا می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زایی اظهار کرد: یکی از اعمال عید سعید فطر اطعام محرومان است برای این مهم توزیع ۲ هزار تن گوشت میان محرومان و مستضعفان با محوریت کانون های مساجد در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: همچنین شبکه سازی به منظور کار تشکیلاتی هدفمند با هدف پیشبرد و تحقق اهداف مسجد تراز اسلامی نیز در قالب گردهمآیی مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد در دستور نشست یکشنبه ۱۰ مرداد است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: هم اندیشی و هم افزایی یکی از مهمترین اصول همکاری در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد است که متناسب با همین مطلب نشست مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می گردد. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1080635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha