توطئه های دشمنان اسلام از طریق تبلیغات کفرآمیز و طرح شبهات است

ماموستا مبارکشاهی گفت: توطئه های دشمنان اسلام از طریق تبلیغات کفرآمیزوطرح شبهات است و مردم باید در قبال آنها هوشیار باشند .

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  همه مسلمانان می بایست در این خصوص حساسیت داشته و با علم و عقل در کنار دلایل نقلی برگرفته از قرآن و سنت بر عقیده خود راسخ باشند.

 

امام جمعه نودشه افزود: امروزه دشمنان بیش از گذشته با روشهای جدید و متنوع وبا تکیه برحواس پنج گانه انسان به دنبال تضعیف عقاید مسلمانان و به خصوص جوانان هستند که ما به عنوان امت پیامبر(ص)وظیفه داریم با استدلال عقلی و نقلی به این شبهات پاسخ دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند ارزشها، باورها و عقاید ما مسلمانان را از بین ببرند و برای این کار سرمایه‌گذاری عظیمی  از طریف تبلیغات کفر آمیز کرده اند که هیچوقت موفق نخواهند شد.

 

ماموستا مبارکشاهی  تصریح کرد: تربيت نيروي انقلابي، نشاط روحي و معنوي را در جامعه اسلامي به دنبال خواهد داشت و جامعه به رونق همه جانبه چه در بعد فرهنگي و چه در بعد اقتصادي دست پيدا خواهد كرد و پرورش چنين نيروهايي نيازمند عزم ملي مردم و مسئولان است.

 

 

کد خبر 1080653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha