توزیع ۱۴۰۰ پُرس غذای نذری ویژه مردم روستاهای آسیب دیده از زلزله

سادات شهر شوقان با مشارکت خیرین، هزار و ۴۰۰ پُرس غذای گرم تهیه و بین مردم روستاهایی که در در زلزله اخیر آسیب دیدند به عنوان تبرکی عید غدیر توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاجرالسادات هاشمی» مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت شوقان گفت: به مناسبت ایام عید غدیر، با تلاش فعالان مسجدی و همیاری خیرین، هزار و 400 پُرس غذای نذری و تبریکی تهیه و طبخ شد و در میان سفره مردم روستاهای آسیب دیده از زلزله اخیر جاجرم قرار گرفت.

 

وی افزود: ضمن توزیع این غذای تبرکی تهیه شده در روستاهای پشت بام، عمارت و قراجه رباط، بخشی از آن نیز برای مردم شهر شوقان به عنوان تبرکی غدیرانه در نظر گرفته شد.

 

وی همچنین از توزیع 64 بسته گوشت نذری قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا خبر داد و گفت: این بسته های گوشت بین خانواده های نیازمند نقاط مختلف روستایی و شهری جاجرم و جلگه شوغتن توزیع شد.

 

هاشمی همچنین از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر با همراهی جوانان و نوجوانان در کنار مزار شهدای شوقان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی اجرای سرود و تاتر توسط هنرمندان مسجدی از اهم برنامه های این جشن بود.

 

کد خبر 1080679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha