نیاز بیمارستان های استان کرمان باید به سرعت تأمین شود

جانشین استاندار در ستاداستانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در کرمان وضعیت خوب نیست و واکسیناسیون باید ادامه یابد و نیاز بیمارستان های استان به سرعت تأمین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، شنبه(۹مرداد) در نود و دومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه در حال حاضر کشورهای آمریکا، هند و برزیل در صدر گرفتاران این بیماری در جهان هستند؛ پس از اشاره به وضعیت کشور؛ درباره وضعیت استان هم نکاتی متذکر شد.

 

 

جانشین استاندار در ستاداستانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در کرمان وضعیت خوب نیست و ۱۹ شهر وضعیت بسیار پرخطر، سه شهر انار، رابر و راور در وضعیت نارنجی و فقط شهرستان ارزوئیه در وضعیت زرد است.

 

 

وی با بیان اینکه این وضعیت دلالت بر بحرانی بودن شیوع دارد؛ افزود: با توجه به این امر، جلسه فوق العاده ستاد استان کرونا هفته گذشته با حضور دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا برگزار شد.

 

 

بصیری تأکید کرد: واکسیناسیون باید ادامه یابد و نیاز بیمارستان های استان به سرعت تأمین شود و پشتیبانی نیروهای مسلح پشتیبانی از مجموعه بهداشت و درمان ادامه یابد و نظارت ها هم جدی ادامه داشته باشد.

 

 

 

وی اعلام کرد: فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد و حوزه‌های علمیه که به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر در دفاع از پایان‌نامه مواجه هستند، می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا با 6 ماه تاخیر از نظام وظیفه کار خود را دنبال کنند.
 

کد خبر 1080749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha