پیشرفت۹۰ درصدی پروژه اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان

حسین سعیدی گفت: عملیات احداث پروژه احداث اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۹ مرداد جلسه رفع موانع تولید با حضور معاون امور صنایع سازمان صمت جنوب کرمان و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این سازمان برگزار شد.


«حسین سعیدی» ضمن تشکر از همکاری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: این جلسه در راستای رفع مشکل صدور مجوز پایانه صادراتی جیرفت تشکیل و خوشبختانه تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات بهداشتی این طرح صنعتی مهم حاصل شد.


معاون امور صنایع سازمان صمت جنوب کرمان افزود: مجموعه پایانه صادراتی جیرفت که اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به عنوان اولین پایانه صادراتی جنوب کرمان است.


وی بیان کرد: این پایانه صادراتی با توجه به حجم بالای تولیدات محصولات کشاورزی در منطقه و برای جلوگیری از افت قیمت، بالا رفتن ارزش افزوده محصولات کشاورزی تولیدی، همچنین افزایش صادرات غیر نفتی و ارزی آوری برای کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


سعیدی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بانک در خصوص تامین سرمایه در گردش، فعالیت اجرایی این مجموعه که قابلیت سورت و بسته بندی قریب 70 هزار تن محصولات کشاورزی را دارد، تا آبان ماه محقق شود.


شایان ذکر است؛ برای راه اندازی این طرح صنعتی، بالغ بر یکهزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و پس از راه اندازی برای 170 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

کد خبر 1080758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha