تاخت و تاز کرونا در گیلان/ ۲۶۲ بیمار جدید بستری شدند

حیدرزاده از افزایش بستری های کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گیلان خبرداد و گفت: ۲۶۲ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» ظهر امروز( شنبه، ۹ مرداد ) در جمع خبرنگاران از تاخت و تاز کرونا ویروس کرونا در گیلان خبرداد و اظهار داشت: متاسفانه کرونا ویروس همچنان بر اثر بی‌توجهی شهروندان در گیلان می‌تازد و هر روز شاهد تعداد مبتلایان بیشتری در استان هستیم.

 



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شاهد افزایش بستری‌ها در استان هستیم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۲۶۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند.

 

حیدرزاده با تشریح تعداد مبتلایان بستری شده در استان اذعان کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گیلان به یک هزار و ۲۷۴ بیمار رسید.

 

وی  با اشاره به فوت ۱۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان افزود: با بستری شدن ۱۷ بیمار بدحال در شبانه روز گذشته، هم اکنون ۱۸۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان‌ با بیان اینکه هر روز شاهد افزایش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان هستیم، از مردم خواست از عادی انگاری کرونا و حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند.

 

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک به‌عنوان عاملی اصلی در عدم انتقال کرونا ویروس است تاکید کرد: با در خانه ماندن و پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری می توانیم جان خود و عزیزانمان را در مقابل این اوج گیری حفاظت کنیم.

کد خبر 1080765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha