لزوم توسعه زیرساخت های ارتباطی در سومین حرم اهل بیت (ع)

عزیزی گفت: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و شهر مذهبی، تاریخی و قطب گردشگری باید در زمینه توسعه شبکه فیبرنوری، افزایش سایت های مخابراتی، ارتقای توانمندی ها و هم افزایی اپراتورها با حفظ منافع آنها مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (شنبه 9 مرداد) در بازدید از شرکت ایرانسل در شیراز گفت: فضای مجازی در ابعاد گسترده با کار و زندگی مردم گره خورده و اینکه که کشور ما در عصر ارتباطات در کجای کار قرار گرفته، سوال جدی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: عقب ماندگی در عصر ارتباطات به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و با وجود آنکه در حوزه ارتباطات قدم های بسیاری برداشته ایم اما به تلاش بیشتری نیاز است تا کمبودهای جامعه رفع شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نگاه تهدیدی به فضای مجازی منطقی نیست و نقشی که ارتباطات و فضای مجازی در جامعه دارد بر هیچ کس پوشیده نیست و تهدیدات و آسیب های فضای مجازی با نگاه کارشناسی کاهش یابد.

وی تاکید کرد: استان فارس در بحث ارتباطات و الکترونیک سابقه دیرینه دارد و باید تمامی ابعاد ارتقا پیدا کند و نباید استان فارس و شهر شیراز به عنوان قطب الکترونیک کشور شاهد اختلالات تلفن همراه باشیم.

عزیزی ادامه داد: مدیران استان باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند، مانع توسعه ارتباطات نشوند و برای ارتقای آن قدم بردارند و شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و شهر مذهبی، تاریخی و قطب گردشگری باید در زمینه توسعه شبکه فیبرنوری، افزایش سایت های مخابراتی، ارتقای توانمندی ها و هم افزایی اپراتورها با حفظ منافع آنها مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: ارتباطات  ثابت و سیار در فارس باید سرعت بیشتری پیدا کند و در حال ایجاد یک شورای راهبردی برای احیای صنعت الکترونیک در شیراز هستیم.

کد خبر 1080791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha