روند ساخت کتابخانه مرکزی مازندران در روزهای آینده شتاب بیشتری می‌گیرد

حسین‌زادگان گفت: ساخت کتابخانه مرکزی مازندران به دلیل اختلاف قیمت‌ها در بخش زیرساخت و تجهیزات کمی به تاخیر افتاد و در چند روز آینده با تغییر نرخ پیمان شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «احمد حسین‌زادگان» امروز(۹ مردادماه) در شصت و یکمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل و کتابداران کتابخانه های عمومی استان و همچنین همه اعضای انجمن در استان و شهرستان ها در اجرای برنامه های فرهنگی فاخر در استان ابراز امیدواری کرد با تداوم برگزاری منظم جلسات و ارتقاء کیفیت مصوبات، میراث کتابخانه‌ای و کتابخوانی ارزشمندی برای آیندگان به یادگار بگذاریم و این دستاوردها را ادامه دهیم.

 

استاندار مازندران ضمن دعوت آحاد مردم فرهنگ دوست استان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از اقدام نهاد کتابخانه های عمومی برای برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی در خور تحسین و توجه برای انس گرفتن جامعه اسلامی با دانش و مطالعه و مصون ماندن از آسیب های اجتماعی و همچنین برجسته ساختن برکت وجود مقدس امام رضا(ع) و کریمان اهل بیت علیهم السلام در کشور عزیزمان ایران ترتیب داده است.

 

وی تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی که به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال های اخیر برگزار می‌شود، فرصت خوبی است تا علاوه بر پر کردن اوقات فراغت در ایام کرونایی، با زندگی و حیات اهل بیت(ع) آشنا شویم و خود رابه سبک زندگی رضوی نزدیک کنیم. امیدواریم شهروندان مازندرانی با شرکت در این مسابقات علاوه بر کسب دانایی و آگاهی گام های مهمی در زمینه معنوی و مادی بردارند.

 

حسین زادگان درباره وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی مازندران، بیان کرد: ساخت کتابخانه مرکزی به دلیل اختلاف قیمت‌ها در بخش زیرساخت و تجهیزات کمی به تاخیر افتاد ولی در دستور کار بوده و قرار است جلسه ای در چند روز آینده برگزار شود و با تغییر نرخ پیمان شتاب بیشتری می‌گیرد.

 

به گزارش شبستان، تصمیم گیری درخصوص تسریع در روند ساخت کتابخانه عمومی مرحوم میارنعیمی لاهور شهرستان کلاردشت، برنامه ریزی برای کلنگ زنی کتابخانه مرکزی آمل، تبیین یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای مشارکت ادارات و سازمان های استان، رسیدگی به مشکلات کتابخانه مرکزی مازندران و بررسی آخرین وضعیت پرداخت بدهی نیم درصد شهرداری ها از جمله دستور کار جلسه امروز انجمن کتابخانه های عمومی استان بوده است.

 

کد خبر 1080794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha