حضور مردم در صحنه‌های انقلاب موجب استمرار و بقای نظام می شود

اشجری موفقیت‌های گیلان در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی را مرهون همدلی و تلاش مسئولان و مردم دانست و گفت: اگر حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی نباشد، استمرار و بقای نظام با چالش‌های جدی مواجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(شنبه، ۹ مرداد) در دیدار با آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این شورا به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در سال ۱۳۵۹ با تدبیر و تایید معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تاسیس شد، ایجاد هماهنگی، سیاستگذاری، نظارت و ارزیابی بر چگونگی برگزاری مراسم ملی و انقلابی و همچنین جلوگیری از موازی کاری در بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی را ماموریت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه این نهاد تاکنون به خوبی به ایفای نقش پرداخته است افزود: برگزاری مراسم ملی و انقلابی و اعلام پیام نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران در مواجهه با رویدادها و رخدادها به جهانیان از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس اساسنامه است.

 

وی تاکید کرد: هرگاه در ضرورتی که نیازمند به حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه‌های حضور مردم را در صحنه فراهم می‌کند که حماسه نهم دی و مقابله با فتنه‌گران نمونه‌ای از این نقش آفرینی است.

 

اشجری با بیان اینکه شاکله نظام اسلامی ایران، مردمی است و مردم علت موجده انقلاب بوده و علت مبقیه آن نیز هستند تصریح کرد: اگر حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی نباشد، استمرار و بقای نظام با چالش‌های جدی مواجه می‌شود.

 

وی از آیت الله جنتی به عنوان عمار انقلاب و مرید رهبر معظم انقلاب یاد کرد و گفت: هدایت‌های هوشمندانه و توصیه‌های پدرانه این مجاهد نستوه در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بزرگداشت مناسبت‌های ملی و انقلابی بسیار راهگشا بوده است.

 

وی در ادامه شیوع کرونا ویروس در کشور که منجر به برگزاری متفاوت مراسم‌های ملی و مذهبی شده است را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تلاش کردیم تا طی این دو سال که جهان درگیر ویروس منحوس کرونا است، مراسم‌ها و مناسبت‌ها  را با نوآوری و خلاقیت به سبک و سیاق جدید و سلامت‌محور برگزار کنیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مراسم رژه خودرویی خانوادگی در یوم الله ۲۲ بهمن سال گذشته را نمونه‌ای از این خلاقیت‌ها برشمرد و متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همفکری و همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی زنده نگه‌داشتن مناسبت‌های انقلاب اسلامی را به شکل جدید و متناسب با شرایط مقتضی کشور در دستور کار خود قرار داد.

 


وی استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایام شیوع بیماری کرونا اعلام کرد که منجر به برگزاری نمادین مراسم و پخش زنده در ساعات پرمخاطب سیمای مرکز گیلان با بهره‌مندی از سخنرانان ملی و برجسته شد.

 


اشجری موفقیت‌های استان در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی را مرهون همدلی و تلاش همه مسئولان دلسوز به‌ویژه مردم خوب و ولایی استان گیلان دانست.

 

 

کد خبر 1080807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha