نقد رسانه ها در استان خریدار دارد

خودآموز با بیان اینکه حرف و نقد رسانه ها در استان خریدار دارد، گفت: از نقد رسانه ها به عنوان یک امتیاز در رایزنی ها و چانه زنی ها در حوزه های مختلف استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام، در هشتادمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: مایه خوشحالی است که حرف و نقد رسانه ها در استان ایلام خریدار دارد که در همین فقره موضوع افتتاح بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام با ورود رسانه های استان، هم دستگاه های نطارتی ورود پیدا کردند و هم سایر مراجع  ارزیابی خوبی داشتند و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز خیلی متقن در این زمینه پاسخگویی لازم را ارائه کردند.

 

« عمران خودآموز»  با بیان اینکه امید است از نقد رسانه ها  به عنوان یک امتیاز در رایزنی ها و چانه زنی ها در حوزه های مختلف استفاده شود، ابراز کرد: اینکه  افتتاح بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به هفته دولت موکول شد از ظرایف رسانه ها و پاسخگویی مسئولان است.

 

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه رسانه های استان با چالش های متعددی مواجه هستند، افزود: با توجه به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، مسئولان و مدیران دستگاه ها و نهادهای مختلف با رویکرد ایجابی و نه سلبی، با نقد رسانه ها برخورد کنند و از ظرفیت رسانه ها به نحو مثبتی استفاده شود.

 

« سجاد صیدی» یادآور شد: در زمینه اربعین حسینی نیز لازم است که یک برنامه ریزی و تصمیم گیری  جدی در خصوص برگزاری اربعین حسینی در سال جاری از طریق ستاد استانی مبارزه با کرونا انجام شود  و اگر قرار است راهپیمایی اربعین حسینی در سال جاری برگزار شود، تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان اندیشیده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از اصحاب رسانه استان حمایت خود را از اصناف و بازاریان اعلام می دارم،  اصناف و بازاریان در طول مدت شیوع کرونا، با آسیب های جدی مواجه شدند و لازم است که در خصوص تسهیلاتی که قبلا در ستاد کرونا مصوب شده است به اصناف و بازارایان استان بیش از پیش رسیدگی شود.

 

گفتنی است، در این نشست نیز تعدادی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در راستای مبارزه با کرونا و بحث واکسیناسیون در استان پرداختند.

کد خبر 1080819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha