ضرورت تربیت مدیران جوان جهادی توسط کانون های مساجد

حجت الاسلام فاطمی زاده گفت: یکی از ضعف ها میان فعالان و کنشگران مسجدی عدم تربیت مدیران جوان انقلابی در فعالیت های اقتصادی است که باید به آن توجه کرد.

«حجت الاسلام سید مجتبی فاطمی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) در دهه ولایت مراسم عیدقربان تا غدیر را برگزار کرد که در روز عید قربان با همکاری خیرین و نیکوکاران 10 راس گوسفند ذبح و میان نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) اهواز افزود: از دیگر برنامه های این کانون برگزاری جشن خیابانی عید غدیر بود، برگزاری این نوع جشن برای این کانون اقدام جدیدی بود که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان ساکن منطقه سپیدار قرار گرفت، علاوه بر آن روز عید غدیر 2 هزار پرس غذای گرم میان شهروندان توزیع شد.

 

وی از توزیع 100 بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه مساجد و فعالیت های فرهنگی هیچ گونه بودجه مصوبی ندارند تمامی هزینه های جمع آوری شده برای مراسم در این کانون از خیرین و نیکوکاران تهیه شده است.

 

حجت الاسلام فاطمی زاده در خصوص طرح های اشتغالزایی تصریح کرد: یکی از برنامه های ما ایجاد اشتغال پایدار است بر همین اساس چند طرح پیشنهادی از جمله کشاورزی، تجاری صنعتی و ... را در حال بررسی داریم که پس از جمع بندی نهایی کار مدنظر آغاز خواهد شد.

 

وی یکی از ضعف ها میان فعالان و کنشگران مسجدی را عدم تربیت مدیران جوان انقلابی در فعالیت های اقتصادی دانست و یاد آور شد: متاسفانه همه کارهای جهادی را در توزیع بسته ها و ارزاق می دانند اما نگاه جهادی این است که بتوان از میان بحران ها مشکلات را برطرف کرد.

 

کد خبر 1080845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha