واحدهای صنفی گیلان در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ می‌شوند

قاسم‌نژاد ضمن اشاره به وضعیت کرونایی استان گیلان و افزایش شمار مبتلایان به این بیماری گفت: واحد صنفی استان گیلان در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» شامگاه(شنبه، 9 مرداد) در گفت‌وگوی ویژه خبری ضمن تاکید بر ضرورت تولید محتوای بیشتر توسط رسانه ملی اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا نیازمند همکاری بیشتر همه مردم هستیم.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزش عالی که در حال تهیه رساله و پایان‌نامه هستند و چنانچه برای مقاطع بالاتر هم پذیرفته شده و از طریق نظام وظیفه دچار مشکل می‌شوند، فراخوان آن‌ها به مدت شش ماه به تاخیر افتاده و برای ادامه تحصیل مجاز خواهند بود.

 

قاسم‌نژاد سال مالی دستگاه‌های اجرایی را همواره پایان تیرماه اعلام کرد و با اشاره به اینکه این وضعیت در حال حاضر دچار یکسری تغییرات شده است بیان داشت: آن دسته از دستگاه‌هایی اجرایی که تعهد پرداخت و هزینه اعتبارات تملک و دارایی استان گیلان دارند مهلت زمانی آنان هم با تصویب دولت مقرر شده تا پایان شهریور ماه تمدید شود.

 

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان با تاکید بر اینکه با توجه به آمارها و گزارشات موجود، شیوع کرونا در استان گیلان شدت بیشتری گرفته است تصریح کرد: مقرر شده است از طرف بهداشت محیط شهرستان‌های استان گیلان هر واحد صنفی که رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌ها را نداشته باشند پملپ شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از مسافرت را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در جلسه امروز استانداری گیلان برای دستگاه‌های اجرایی، آموزشی، بهداشتی و مواردی نظیر این دستورالعمل‌ها جهت اجرا در شرایط کرونایی تعیین شد. 


 

کد خبر 1080855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha