احداث جاده نهبندان به کرمان به ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ملانوری با بیان اینکه جاده نهبندان به شهداد به ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: پیگیری های لازم برای اجرای این پروژه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،« حمید ملانوری» عصر امروز(9 مرداد) در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه معتقدیم که خراسان جنوبی از استانهای برخوردار در زمینه معادن است، اظهار داشت: باید برای شکوفایی معادن استان سرمایه های بخش خصوصی به میدان بیایند.

 

وی با اشاره به اینکه تمام توان و امکانات دولت باید در مسیر کمک و تسهیل تولید در استان باشند، گفت: توان بخش خصوصی بالاتر از بخش دولتی در تولید است.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خام فروشی معادن باید تلاش شود، افزود: خراسان جنوبی استان گران قیمتی است که ارزان فروخته می شود، باید به سمت واحدهای صنعتی وابسته به معادن در استان برویم تا ارزش افزوده آن هم برای استان باشد.

 

ملانوری با بیان اینکه می توانیم استان را با ایجاد واحدهای فراوری معادن از رکود خارج کنیم، اظهارداشت: باید معادن استان فعال و مشکلات و موانع پیش روی آنها رفع شود.

 

وی با بیان اینکه جاده نهبندان به شهداد کرمان 30 کیلومتر آن در محدوده کرمان است، اما بیشترین استفاده از این جاده را استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان می برند، افزود: تاکنون پیگیری های زیادی با نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس و مسئولان کرمان صورت گرفته است و از طرفی طرح ویژه ساخت این جاده هم تهیه شده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه جاده نهبندان به شهداد به 240 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: پیگیری های لازم برای اجرای این پروژه در حال انجام است.

 

 

کد خبر 1080857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha