۲۰۰ خانواده نیازمند در فاروج از بسته های گوشت نذری بهره مند شدند

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام موسی کاظم (علیه السلام) شهرستان فاروج از توریع ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین مناطق محروم و روستایی این شهرستان خبر داد.

«شیما سادات موسوی» مدیر کانون فرهنگی و هنری امام موسی کاظم (علیه السلام) و رابط کانون های مساجد  شهرستان فاروج به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر  200 بسته گوشت نذری با همراهی فعالان کانون ها  بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در مناطق مختلف روستایی و محروم توزیع شد.

 

 

وی ادامه داد: این بسته ها از سوی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه  تلویزیونی سمت خدا به استان ارسال شده است.

 

 

وی اعلام کرد: بر این اساس، مردم 12 روستای کم برخوردار و محروم از جمله گزکوه، خبوشان، ینگه قلعه و ... و نیز شهر تیکانلو از  این بسته های نذری بهره مند شدند.

 

 

موسوی همچنین با عنوان اینکه این بسته ها هرکدام به ارزش 150 هزار تومان  تهیه شده است، اظهار داشت: افراد نیازمند شناسایی شده، بیشتر قشر کارگران از کارافتاده و آسیب دیده از کرونا هستند.

 

 

 

وی برگزاری جشن غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای کلاس های اوقات فراغت شامل نقاشی، آموزش زبان انگلیسی و کارگاه های آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی در کانون های فاروج از جمله کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی را به برنامه های انجام شده در این باره افزود.

 

 

کد خبر 1080886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha