مسابقه تفسیر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مجازی اجرا می شود

حجت الاسلام کرمی گفت: مسابقه تفسیر قرآن کریم چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مسابقه تفسیر قرآن کریم چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه 13 مردادماه 1400 ساعت 17 از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با بیان اینکه پیش آزمون جهت آشنایی با نحوه مسابقه مجازی ساعت ۱۷ امروز ۱۰ مرداد برگزار می شود، گفت: پیش آزمون (مرحله فعلی) صرفاً جنبه آموزشی و آشنایی با فرآیند پاسخ دهی به سوالات و تسهیل در شرکت افراد در آزمون را دارد و در نمره نهایی منظور نمی شود. لکن جهت آشنایی هر چه بهتر توصیه می شود همانند آزمون اصلی تلقی شود.

 

وی افزود: آزمون اصلی به صورت تستی چهارگزینه ای بوده و همانند کنکور دارای نمره منفی می باشد لذا در پاسخگویی به سوالات دقت لازم را معمول دارید.

 

حجت الاسلام کرمی با یادآوری اینکه آزمون مرحله شهرستانی دارای سوال تشریحی نمی باشد ولی مراحل بعدی حاوی سوالات تشریحی نیز می باشد، افزود: تعداد سوالات آزمون در مرحله شهرستانی 30 سوال می باشد که از منابع اعلام شده در سایت ثبت نام مسابقات طرح گردیده است.

 

این مسئول با بیان اینکه سوالات مربوط به اهل تشیع و اهل سنت متفاوت می باشد لذا دقت فرمائید اشتباهاً به سوالات گروه دیگر پاسخ ندهید، افزود: نتایج آزمون و تعیین سهمیه هر شهرستان جهت ورود به مرحله استانی، حداکثر 10 روز پس از برگزاری آزمون اصلی از طریق اداره کل استان اعلام خواهد شد.

 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، نام کاربری، کدملی و رمز عبور، شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت ثبت نام مسابقات می باشد لذا هرگونه عدم تطابق به عهده شرکت کننده می باشد.

 

وی افزود: زمان پیش آزمون همانند آزمون اصلی 25 دقیقه در نظر گرفته شده است و در صورت عبور از یک سوال، امکان بازگشت مجدد به سوال قبلی وجود ندارد لذا تمامی شرکت کنندگان می بایست توجه لازم را به زمان آزمون داشته باشند.

 

حجت الاسلام کرمی یادآور شد: آزمون رأس ساعت تعیین شده شروع می شود و رأس ساعت نیز پایان می یابد لذا لازم است شرکت کنندگان در ساعت اعلام شده آزمون را آغاز نمایند چرا که در صورت تاخیر در اتصال به سایت آزمون، از لحظه اتصال؛ میزان زمان باقیمانده از کل فرآیند آزمون مبنای محاسبه می باشد نه لحظه اتصال.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دسته بندی استان ها در زمان های مختلف( 10 صبح- 14 بعدازظهر- 17 بعدازظهر) شرکت کنندگان هر استان صرفاً در بازه زمانی تعریف شده می توانند وارد سایت آزمون شوند و ورود در سایر زمان ها میسر نمی باشد؛ سوالات و پاسخ ها حداکثر 10 روز پس از آزمون اصلی در سایت آزمون بارگذاری خواهد شد.

کد خبر 1080913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha