واکسیناسیون ۱۴۰۰ فرهنگی صومعه‌سرا آغاز شد

بالو گفت: هزار و ۴۰۰ فرهنگی صومعه‌سرا با معرفی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان واکسینه می‌شوند.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ارتقای سلامت فرهنگیان و بسترسازی برای شروع سال تحصیلی جدید از ضرورت جدی برخوردار است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: در طرح واکسیناسیون فرهنگیان، 1400 نفر از فرهنگیان شهرستان که شامل معلمان مدارس دولتی و غیردولتی، مربیان پیش‌دبستانی، آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی و کارکنان اداره‌ی آموزش و پرورش هستند، به شبکه‌ی بهداشت و درمان شهرستان صومعه‌سرا معرفی می‌شوند و واکسن‌شان را دریافت می‌کنند.

 

وی با اشاره به نحوه‌ مراجعه فرهنگیان به محل تزریق واکسن کرونا گفت: همکاران فرهنگی می‌توانند بر اساس حروف الفبا(حرف اول نام خانوادگی) با در دست داشتن کارت ملی از ساعت 8 الی 14 به کانون شهید بهشتی شهرستان مراجعه کنند.

 

بالو تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و طبق هماهنگی با شبکه‌ی بهداشت، امیدواریم تا آخر هفته تمام همکاران فرهنگی صومعه‌سرا واکسینه شوند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اینکه تعدادی از فرهنگیان ممکن است نوبت اول واکسیناسیون را به شکل دیگری در گروه‌های دیگر انجام داده یا دو نوبت را تزریق کرده باشند خاطرنشان کرد: در این حالت، این گروه از فرهنگیان نیازی به مراجعه مجدد ندارند و در همان چرخه گذشته خودشان، دوره‌شان را تکمیل می‌کنند.

 

کد خبر 1080920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha