برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی تابستانه در مساجد دهگلان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری کلاس‌های قرآنی و فرهنگی تابستانه در مساجد این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در تابستان سال جاری تعداد زیادی از دانش‌آموزان و متعلمان، از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی بهره‌مند می‌شوند.

 

وی افزود: در تابستان امسال برنامه‌های مختلفی از جمله کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی و تجوید قرآن و احکام برنامه‌ریزی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با بیان اینکه مساجد جایگاه تعلیم و تربیت است گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، گسترش و تعمیق ارزش‌های اسلامی، گسترش زمینه مشارکت جوانان در برنامه‌های فرهنگی هنری، زمینه‌سازی برای حضور فعال جوانان و نیروهای متعهد در عرصه‌های اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این کلاس‌ها است.

 

حجت‌الاسلام مولازاده گفت: انسان در اوقات فراغت آزادانه می‌اندیشد و در حل مسائلی که در حوزه شناختی او مطرح است از تفکر خلاق بهره می‌گیرد و همین خمیرمایه نوآوری‌ها و اختراعات بشری است.

 

وی اضافه کرد: برنامه‌های اوقات فراغت، جدا از شناسایی استعدادهای فردی در جامعه، روحیه با هم بودن را تقویت می‌کند و موجب تجمیع نظرات در جامعه نیز می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها از بروز مسائل و مشکلات اجتماعی که جامعه در حال حاضر با آن گریبان‌گیر است، جلوگیری می‌کند.

کد خبر 1080960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha