ايجاد استوديوي صوتي تصويري نياز کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان محسوب می شود

فلاح لاله زاری ايجاد استوديوي صوتي تصويري به عنوان نياز کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان دانست و گفت: از مسئولان استانداري و وزارت کشور استدعا داريم در اين زمينه نيز حمايت لازم را به عمل آورند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«فرشيد فلاح لاله زاری» در آئين اهداء تجهيزات به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد حاشيه شهر استان سمنان در محل مسجد باب الحوائج کوشمغان سمنان ضمن قدرداني از حمايت امير بينايي مديرکل سابق دفتر فرهنگي اجتماعي استانداري سمنان و قاسم شريفي،سرپرست جديد دفتر فرهنگي اجتماعي استانداري سمنان گفت: سمنان را بايد بعنوان الگوي توليد و ارائه محتواي ديني و ارزشي معرفي کنيم و اگر سمنان از تجهيزات لازم برخوردار باشد به طور قطع مي توانند در حوزه توليد محتوا در فضاي مجازي موفق تر عمل کند.

 

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان ايجاد استوديوي صوتي تصويري را به عنوان نياز کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان عنوان کردوگفت: از مسئولان استانداري و وزارت کشور استدعا داريم در اين زمينه نيز حمايت لازم را به عمل آورند.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد در حوزه فرهنگ و هنر در بستر مسجد فعالیت خوبی را دارندافزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد پل ارتباطی بین هنرمندان،فرهنگیان و اصحاب رسانه با مساجد هستند و کشف استعداد های بچه های مسجد در حوزه های مختلف را در دستور کار دارند.

 

فلاح لاله زاری با اعلام اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مأموریت بسیار خطیر و رسالتی بزرگ در حوزه فرهنگی و هنری بر عهده‌ دارند، گفت: گستردگی شبکه کانون‌های مساجد در مناطق روستایی، حاشیه‌ای و دوردست مسئولیت فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد را مضاعف می‌کند و این کانون ها با کارکرد های متنوع می‌توانند در عرصه مختلف در جامعه نقش آفرین باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در این دوران دارای سامانه و شبکه مستقلی تحت عنوان «فهما»شده اند اظهار داشت: در این سامانه سه شبستان تحت عنوان شبستان هنر، فرهنگ و نوآوری شکل گرفته است.

 

وی گفت: در این شبستانها بهترین کارها و خلاقیت ها توسط بچه های مسجد بارگذاری می شود و این امر سبب شده تا کانون ها و بچه های عضو از این تجارت بهره مند شوند.

کد خبر 1080968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha