ارسال تجهیزات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی خوزستان

بابایی‌زاده کمک به خانواده‌های نیازمند و آزادی تعدادی زندانی با جرائم مالی غیرعمد را از جمله اقدامات قرارگاه فرهنگی جهادی خادم‌الشهدا اندیمشک طی سال جاری برشمرد و گفت: همچنین تعدادی تجهیزات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان خوزستان ارسال شد.

«خلیل بابایی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت دهمین سالگرد پاسدار شهید امنیت «مجتبی بابایی‌زاده» از شهدای شهرستان اندیمشک که سال ۱۳۹۰ در مبارزه با اشرار در کردستان به درجه شهادت نائل شد اظهار کرد: به همین مناسبت، اقدامات و ویژه برنامه‌هایی توسط ستاد گرامیداشت این پاسدار راه اسلام انجام می‌شود.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم‌الشهدا اندیمشک افزود: در راستای حفظ آثار، نشر ارزش‌های انقلاب، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار، هر ساله در شهریورماه برگزاری یادواره شهدا به ویژه شهید بابایی‌زاده را در دستور کار داریم که امسال هم با توجه به وجود بیماری کرونا در حال تدوین برنامه‌های یادواره این شهید گرانقدر متناسب با شرایط موجود هستیم و در نظر داریم برنامه ارزشمندی را در محوطه بیمارستان نظامی شهید کلانتری که در جنگ تحمیلی خدمات بی‌بدیلی به مردم و رزمندگان سراسر کشور ارائه داد، برگزار کنیم.

 

وی کمک به خانواده‌های نیازمند و آزادی تعدادی زندانی با جرائم مالی غیرعمد را از جمله اقدامات قرارگاه فرهنگی جهادی خادم‌الشهدا طی سال جاری برشمرد و اذعان کرد: همچنین ارسال تعدادی تجهیزات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان خوزستان صورت گرفت.

 

بابایی‌زاده تصریح کرد: ما برای تمامی جبهه‌ها و موضوعات جهادی برنامه‌ریزی و راهبرد داریم که به فراخور زمان و توان وارد عمل خواهیم شد و سعی می‌کنیم در این خصوص از نظرات، پیشنهادات و تجربیات همه پیشکسوتان عرصه‌های مختلف به ویژه رزمندگان دوران دفاع مقدس، فعالان فرهنگی و نخبگان بهره ببریم.

 

وی در پایان از همراهی و همکاری مردم با این قرارگاه تقدیر کرد و یاد آور شد: انتظار می‌رود همچنان شهروندان و علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت ما را در انجام اقدامات جهادی و رفع مشکلات نیازمندان همراهی کنند.

 

کد خبر 1080977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha