نفرات برتر جشنواره ادبی هنری « رویش» معرفی شدند

اختتامیه جشنواره ادبی هنری « رویش» به صورت مجازی در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم اختتامیه جشنواره ادبی هنری « رویش» به صورت مجازی و با حضور و اجرای دانشجویان هنرمند دانشگاه های استان در یزد برگزار شد.

اسامی نفرات برگزیده این جشنواره دانشجویی که به همت بسیج دانشجویی استان برگزار شد به شرح زیر است:

در بخش شعر و موضوع ویژه برگزیدگان غزل : فاطمه مهدیان، زهرا شایق، زهرا غلامزاده بودند و در بخش سپید نیز محمد سربازیان اسفندآبادی و علیه محقق برگزیده شدند و همچنین در بخش موضوع آزاد نیز برگزیدگان غزل شامل فریما کاظمیان بهابادی و طاهره نوری و برگزیدگان سپید نیز فاطما فیضی و فاطمه نوروزی بودند.

همچنین برگزیده طنز این جشنواره نیز سعید ناظمی و برگزیده آیینی نیز احمد مهدویان بودند.

عکاسی حرفه ای نیز نفر برگزیده الهام رضایی و  نفر شایسته تقدیر نیز محمدعلی مقنی زاده بودند و در محور  تصویرسازی نیز نفر  برگزیده علی عسکری و نفر شایسته تقدیر نیز علیه محقق بودند.

در زمینه طراحی پوستر نیز نفر برگزیده محمدجواد جعفری بندرابادی و شایسته تقدیر نیز آتنا عسکری بودند و در بخش نقاشی نیز نفر برگزیده ملیحه کارگران و شایسته تقدیر نیز فاطمه سادات احمدنیری بودند و در بخش خوشنویسی نفر برگزیده امیر حسین کریمی و نفر شایسته تقدیر نیز عرفان دهقان بودند.

همچنین در بخش موضوع آزاد و عکاسی حرفه ای نفر برگزیده فرزانه حیدری پور و در تصویرسازی نیزنفر برگزیده غزاله فرین مهر و نفر شایسته تقدیر نیز جواد اشرف انتخاب شدند و در بخش  طراحی پوستر نفر برگزیده امیرحسین یوسفی انتخاب شدند.

در موضوع نقاشی نیز برگزیدگان فاطمه آقاجان و فروغ حسن زاده بودند و در بخش خوشنویسی نیز نفر برگزیده فهیمه ذوالفقاری بود و در بخش بخش آوایی و موضوع ویژه و خوانندگی پاپ نیز برگزیده  محمد حسین کریمی پناه و  شایسته تقدیر نیز امیر حسین حسینی بودند و در بخش  خوانندگی سنتی نیز نفر شایسته تقدیر مهدی دهقان و فرد شایسته تقدیر نیز علی محمدی سادات انتخاب شدند.

همچنین در بخش  پادکست نفر برگزیده:مهدی جعفری و شایسته تقدیر امیر عباس خانی و زهرا صدیقی انتخاب شدند و در  موضوع آزاد و خوانندگی پاپ نیز نفر برگزیده محمد رضا صادقی و فرد شایسته تقدیر نیز ابوالفضل زینلی انتخاب شدند و در خوانندگی سنتی نیز نفر برگزیده حسین خسرو خاور و شایسته تقدیر نیز محمد رضا همایون و آرمان اناری مرادی بودند.

همچنین در پادکست نفر برگزیده:محمدعلی ابراهیمی؛ شایسته تقدیر:مهلا زاهدی در بخش فیلم و موضوع ویژه و مستند حرفه ای نفر برگزیده:ابوالفضل یاوری و شایسته تقدیر:محمد جوادشریفی بودند و در فیلم کوتاه حرفه ای نیز برگزیده:سید علی میرالهی و فیلم کوتاه موبایلی شایسته تقدیر:حمیده محسنی و پویانمایی نفر برگزیده:محمد جواد جعفری انتخاب شدند و در  نماهنگ نیز  برگزیده:محمدحسین کریمی پناه و شایسته تقدیر:سیدمحمد جوادمیرزازاده بودند.

در بخش  موضوع آزادو مستند حرفه ای نیز نفر برگزیده:محمد رضا جعفری و فیلم کوتاه موبایلی نیز نفر برگزیده:نرگس فرهادی بودند.

در بخش ادبیات و موضوع ویژه و داستان نویسی نیز نفر برگزیده:فاطمه السادات میر جعفری و شایسته تقدیر:زینب مرادیو شایسته تقدیر:مرضیه قایمی زاده بودند ودر دلنوشته نیز شایسته تقدیر:سارا عرب بافرانی و شایسته تقدیر:فاطمه حاج حسنیو شایسته تقدیر:نفیسه واعظ انتخاب شدند.

همچنین هیات داوران در فیلمنامه نویسی نیز شایسته تقدیر:جواد اشرف و موضوع آزاد و داستان نویسی: نیز نفربرگزیده:سعید ناظمی و در دلنوشته نیز نفر برگزیده:فاطمه نوروزی و شایسته تقدیر را نیز مهران زارعیان معرفی کردند.

کد خبر 1081006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha