کمک ۱۸۰ میلیون تومانی فرهنگیان دزفول در بزرگداشت غدیر

محمدی خباز گفت: فرهنگیان شهرستان دزفول با مساعدت مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خدمات گوناگونی را در راستای بزرگداشت عید غدیر ارائه دادند.

«رضا محمدی خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: ستاد بزرگداشت غدیر آموزش و پرورش دزفول همچون سال های گذشته و با توجه به شرایط خاص امسال به منظور گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر برنامه های مختلفی را اجرا کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: تهیه و قربانی ۱۰ رأس گوسفند، پخت و توزیع ۱۴۰۰ پرس غذای گرم، اهدای ۱۸۰ بسته معیشتی و ۱۸۰ سبد پروتئینی، بهداشتی و لبنی از جمله این برنامه ها بود.

 

وی اضافه کرد: تهیه ۲ سری جهیزیه، و ۱۸۰ بسته نوشت افزار، آزادی ۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد جمعا با ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر خدماتی بود که در دهه امامت و ولایت توسط فرهنگیان شهرستان دزفول عملیاتی شد.

 

محمدی خباز در پایان خاطر نشان کرد: راه اندازی کاروان شادی دانش آموزان در ۵ مرداد و اجرای گروه سرود خیابانی در چهار راه شریعتی و تفریحگاه ساحلی علی کله و همچنین کاروان شادی فرهنگیان و خانواده های آنان به صورت خودرویی در روز ۶ مرداد از دیگر برنامه های شاخصی بودند که به همت ستاد بزرگداشت غدیر آموزش و پرورش اجرایی شدند.

 

کد خبر 1081060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha