توزیع ۳ هزار پُرس غذای گرم و نان نذری میان نیازمندان توسط کانون روح‌الله اندیمشک

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت پخت و توزیع یک‌هزار پُرس غذای گرم و ۲ هزار نان نذری میان نیازمندان صورت گرفت و ۱۵۰ بسته معیشتی در اختیار خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا قرار داده شد.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه‌ها و اقدامات متنوعی را انجام داد اظهار کرد: ذبح گوسفند همزمان با عید قربان صورت گرفت و گوشت آن میان فقرا و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک افزود: به مناسبت عید غدیر نیز پخت و توزیع یک هزار پُرس غذای گرم و ۲ هزار نان نذری میان نیازمندان صورت گرفت و ۱۵۰ بسته معیشتی هم در اختیار خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا قرار داده شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین همزمان با عید سعید غدیر خم به صورت حضوری و تلفنی تعدادی از سادات را مورد تکریم قرار دادیم و فرارسیدن این عید بزرگ را به آنها تبریک گفتیم.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند یاد آور شد: برگزاری جشن بزرگ در شب عید غدیر به همراه سخنرانی، مولودی، مدیحه‌سرایی و نورافشانی، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شیرینی و شله‌زرد، اهدای هدیه به کودکان و نوجوانانی که نام آنها علی بود و برگزاری مسابقه ویژه خواهران از دیگر برنامه‌ها و اقدامات مسجد امام خمینی (ره) در این دهه بودند.

 

کد خبر 1081080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha