مفهوم فرهنگ غدیر، همان اصالت تعهد و تخصص در مدیریت است

آل هاشم با بیان اینکه مفهوم فرهنگ غدیر، همان اصالت تعهد و تخصص در مدیریت است، گفت: تنها کسانی لیاقت و شایستگی مدیریت جوامع انسانی را دارند که متعهد و متخصص باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جمع طلاب غیر ایرانی مرکز جامعه المصطفی العالمیه تبریز، اظهار داشت: غدیر تنها یک رویداد تاریخی صرف نیست، بلکه یک فرهنگ فرامذهب تشیع، فرادین اسلام و یک فرهنگ بشری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر زنده نگه داشتن پیام غدیر در ادوار مختلف ادامه داد: هركسی هر تلاش و كوششی برای بزرگداشـت ولایت و فرهنگ غدیر كند، اجر او با خاندان عصمت و طهارت است.

وی با تأکید بر اینکه نجات دنیای ما در شناخت مفهوم واقعه غدیر است، گفت: نجات آخرت، نجـات برزخ و سعادت فرزندان ما در غدیر است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مفهوم فرهنگ غدیر، همانا اصالت تعهد و تخصص در مدیریت است، خاطرنشان کرد: تنها کسانی لیاقت و شایستگی مدیریت جوامع انسانی را دارند که متعهد و متخصص باشند.

وی با اشاره به واقعه غدیر، گفت: در جریان غدیر وجود مبارك پیامبر(ص) هزاران نفر را در آن سرزمین به‌دستور خدای سبحان جمع كرد و آن خطبه نورانی را ایراد كرد. اما چطور شد كه جریان غدیر در کتاب‌های برادران اهل سنت به‌دسـت فراموشـی سـپرده شـد؟

کد خبر 1081108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha