فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای عاشورا معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با حضور جمعی از فرماندهان و مسؤولان لشگری و کشوری در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا امروز با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین لشگری و کشوری در آمفی تئاتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه ولایت، شهید والامقام آقامهدی باکری را نمونه بارز اخلاق و اسوه فرماندهی یاد کرد و اظهار داشت: سرافرازی انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و دلاوری‌های آن مردان بزرگ می‌دانیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز؛ سپاه را مایه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: سپاه خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، دستاوردهای دفاعی و نظامی این نیروی مردمی و انقلابی چشم جهانیان را خیره کرده است.

سردار «عابدین خرم»‌ جانشین قرارگاه منطقه‌ای عاشورا نیز در سخنانی به ارایه گزارشی از اقدامات قرارگاه و رده‌های آن پرداخت و اظهار داشت: ماموریت دفاعی کشور و بخش اصلی تامین امنیت داخلی، مرهون و مدیون رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

گفتنی است طی این مراسم، سردار بابازاده با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا منصوب شد و از زحمات سردار اصانلو تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1081469

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha