۲ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان مهران تزریق شد

فرماندارشهرستان مهران گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۸۲ نفر در شهرستان مهران واکسن کرونا تزریق کرده اند.

«مجید کاکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تا کنون ۲ هزار ۳۸۲ نفر در شهرستان طبق سند ملی واکسیناسیون تا امروز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

 

وی گفت:  از این میزان واکسن تزریق شده یک هزار و ۶۵۶ نفر دوز اول و ۷۲۶ نفر دو دوم دریافت کردند و تاکنون نیز تعداد ۷۵ نفر از عوامل انتخابات و همچنین ۳۲ نفر از فرهنگیان شهرستان در مقابل کرونا واکسن تزریق کرده‌اند.

 

فرماندار مهران ادامه داد: جامه هدف از ۶۵ سال به بالا نیز ۸۸۹ نفر واکسینه شده است.

 

کاکی به مراکز تجمعی واکسیناسیون در شهرستان مهران اشاره کرد و گفت: باتوجه به شیوع موج پنجم کرونا و قرمز شدن شهرستان انتظار داریم شهروندان در بحث واکسیناسیون همکاری لازم با مسئولان کادر درمان داشته باشند.

 

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار تست کرونا در شهرستان گرفته شده که از این میزان یک هزار و ۳۳۵ نفر مثبت بوده است.

 

فرماندار مهران میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان مهران را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: مردم اگر چنانچه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، شرایط کرونا بسیار نگران کننده خواهد بود.

 

وی افزود: طرح شهید سلیمانی (غربالگری محله به محله) در شهرستان مهران با قدرت همچنان ادامه دارد و کمیته های نظارتی، رهیگیری، آموزش همگانی در این شهرستان فعال هستند.

 

رئیس ستاد کرونا شهرستان مهران تصریح کرد: جلوگیری  از برگزاری مجالس عزا و عروسی، کاهش تعداد کارکنان ادارات مطابق دستورالعمل مناطق قرمز، تشدید بیماری یابی و افزایش موارد نمونه گیری از افراد، تشدید عملیات واکسیناسیون افراد و گروه های هدف، چاپ بنر اطلاع رسانی و نصب در اماکن پرتردد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و پخش اطلاعیه ها و هشدارها، استفاده از ظرفیت افراد ذی نفوذ و صاحب نام و ریش سفیدان و بزرگان و استفاده از ظرفیت دهیاران واعضای های شورای شهر وروستا از مهترین اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

 

کد خبر 1081135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha