۲۵هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد

امام جمعه دهلران گفت: در دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم بیش از ۲۵ هزار پرس غذا در بین نیازمندان و مناطق محروم شهرستان توزیع شده است.

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران اظهار کرد: عید سعید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و یکی از سنت‌های حسنه در این روز اطعام مؤمنان و نیازمندان است به طوری که روایات فراوانی از ائمه معصومین  علیه السلام در این خصوص وجود دارد.

 

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح مساجد، حسینیه ها، تکایا، موسسات خیریه، پایگاه های بسیج، آشپزخانه های خانگی و... با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی بیش از ۲۵ هزار پرس غذای گرم در سطح شهرستان، بخش ها و روستاها پخت و بین عموم مردم علی الخصوص نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: علاوه بر پخت و توزیع غذا، راه اندازی کاروان شادی، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع نان صلواتی در نانوایی ها و.. در روز عید غدیر خم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت نکات ستاد مقابله با کرونا توزیع شد.

 

امام جمعه  دهلران خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز شهرستان دهلران علی الخصوص جوانان و نوجوانان هیآت مذهبی و پایگاه های مقاومت بسیج که در دهه امامت و ولایت و عیدغدیرخم سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم و امیدوارم که خدمت به اقشار محروم جامعه هموراه در دستور کار همه باشد.

کد خبر 1081137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha