۲۴ بیمار  مبتلا به کرونا  در بیمارستان  شهدای دهلران بستری هستند

رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: در حال حاضر تعداد ۲۴نفر از شهروندان مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا دهلران بستری هستند.

«اردشیر احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه سال جاری تعداد ۴۷۸ مورد مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان  شهدای دهلران مراجعه کرده اند که تعداد ۱۷۲ مورد به علت ابتلا قطعی و تعداد ۱۸۱ مورد به علت ابتلا مشکوک  در بخش کرونا بیمارستان بستری شدند.

 

وی ادامه داد : همچنین در این مدت  تعداد ۳۸ مورد بیمار کرونایی قطعی و ۸۰ مورد بیمار کرونایی مشکوک بصورت سرپایی پذیرش و درمان شده اند.

 

احمدی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و موج پنجم  شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان و قرمز شدن  شهرستان، تمام کادر درمان و پرسنل در حالت آماده باش هستند تا در مواقع ضروری بتوانند به شهروندان خدمات ارائه دهند.

 

 رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: در حال حاضر 8پزشک متخصص زنان و  زایمان،  2 پزشک قلب و داخلی،  2پزشک جراح عمومی، سنوگرافی، اعصاب روان و اطفال در بیمارستان شهدای دهلران به بیماران خدمت می کنند.

 

وی ادامه داد: با توجه به استقرار بیماران مبتلا در این بیمارستان، از همراهان بیمار درخواست می‌شود برای مراعات حال بیماران و جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا نهایت همکاری را با کادر درمان داشته باشند.

 

احمدی به مشکلات دستگاه سی. تی. اسکن بیمارستان شهدای دهلران به خاطر وجود آبگرم و مشکلات ناشی از گوگرد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش مسئولان بیش از یک ماه است یک دستگاه سی. تی. اسکن جدید به بیمارستان شهدا اختصاص یافته است در این مدت فرآیندهای نصب و راه اندازی آن از جمله اخذ مجوز از سازمان انرژی اتمی، آماده‌سازی فضای مورد نظر شرکت نصاب جهت نصب و راه اندازی و مراحل خرید یو پی اس آن انجام شده و باعث طولانی شدن راه اندازی آن گردیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین دانشگاه برای تهيه و نصب دستگاه یو پی اس، مناقصه مربوطه را برگزار نموده و برای اين مسئله بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته که شرکت برنده مناقصه قول مساعد داده که در روزهای آتی، یو پی اس را نصب و دستگاه سی‌تی‌اسکن را راه‌اندازی نماید.

 

 

کد خبر 1081139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha