اقدامات مجموعه طلیعه داران ظهور در دهه ولایت

حجت الاسلام جزایری گفت: مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور در ایام دهه ولایت اقدامات مختلفی انجام داد که بیشتر این اقدامات در زمینه کمک های معیشتی و توزیع بسته های مومنانه میان نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این مجموعه بود.

«حجت الاسلام سید علی جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مجموعه فرهنگی طلیعه داران ظهور در ایام دهه ولایت اقدامات مختلفی انجام داد که بیشتر این اقدامات در زمینه کمک های معیشتی و توزیع بسته های مومنانه میان نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این مجموعه بود.

 

مدیر مجموعه طلیعه داران ظهور افزود: در این دهه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ قرص نان، ۶ هزار پرس غذای گرم که بخشی از آن میان مردم محله و بخشی از آن میان نیازمندان تحت پوشش قرارگاه جهادی موسی اسکندری و همچنین در محله های محروم میان کوکان اسباب بازی توزیع شد.

 

وی از برگزاری چند ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر خبر داد و اضافه کرد: توزیع لوازم تحریر، نورافشانی، نقاشی کوکانه،مسابقه های فرهنگی محله، اهدای هدایان به همنامان امیرالمومنین (ع) و توزیع یکصد بسته کمک های مومنانه از جمله مهمترین اقدامات در ایستگاه های صلواتی بود.

 

حجت الاسلام جزایری به اجرای طرح های محرومیت زدایی اشاره کرد و یاد آور شد: یکی از اقداماتی که این مجموعه در صدد اجرای آن است برطرف کردن مشکل آب لوله کشی در روستاهای اطراف حمیدیه است که در حال انجام کارشناسی جهت این اقدام هستیم.

 

کد خبر 1081171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha