نمایندگان مجلس در مورد طرح صیانت از فضای مجازی روشنگری کنند

حجت الاسلام حسن زاده گفت: این انتقاد به نمایندگان مجلس وجود دارد که باید نسبت به طرح صیانت از فضای مجازی روشنگری بیشتری کنند؛ قطعا در صورتی که روشنگری صورت گیرد مردم از این طرح استقابل خواهند کرد.

«حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در خصوص موضوع فضای مجازی و رها بودن در کشور ما هیچگونه شک و شبه ای نیست، همه کشورهای قوانین سختی در خصوص فضای مجازی وضع کرده اند.

 

استاد حوزه های علمیه خوزستان افزود: در کشورهای اروپایی حیت شرایط سنی نیز برای فضای مجازی قرار داده اند، بنابراین در کشور ما نیز این ضرورت وجود داشت که نظارت های ویژه ای بر فضای مجازی کشور صورت گیرد و شبکه های پرطرفدار جهانی در ایران نمایندگی داشته باشند.

 

وی حمله هایی که به طرح صیانت از فضای مجازی را بی پایه و اساس خواند و تصریح کرد: در این که مردم نسبت به کسب و کارهایی که در فضای مجازی دارند ابراز نگرانی کنند شکی نیست، در پی فیلترینگ تلگرام این نگرانی ها نیز امروز وجود دارد که ممکن است همچنین مشکلات مجددا پیش آید.

 

حجت الاسلام حسن زاده عنوان کرد: این انتقاد به نمایندگان مجلس وجود دارد که باید نسبت به طرح صیانت از فضای مجازی روشنگری بیشتری بکنند، قطعا در صورتی که روشنگری صورت گیرد مردم از این طرح استقابل خواهند کرد.

 

استاد حوزه های علمیه خوزستان یاد آور شد: قطعا ضرورت دارد که این طرح در کمیسیون های مختلف مجلس بررسی شود زیرا در وقت صحن عمومی این فرصت برای بررسی این طرح وجود ندارد.

 

کد خبر 1081172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha