مسابقه اذان در بندر آستارا برگزار می‌شود

حسینی از برگزاری مسابقه اذان به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و روز جهانی مسجد در شهرستان آستارا خبر داد.

«سید اصغر حسینی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: این مسابقه در راستای اهداف توسعه فرهنگ قرآنی، ترویج، تعمیق و گسترش فرهنگ اذان در بین علاقمندان به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

مسئول موسسه دارالقرآن المهدی (عج) بندر آستارا با اشاره به اینکه یکی از راه های ترويج فرهنگ قرآنی و دينی در جامعه برگزاری مستمر مسابقات اذان و قرآن است، افزود: شهرستان آستارا ظرفيت و استعدادهای زيادی در عرصه های مختلف فرهنگی و دينی دارد كه اگر زمينه مناسب برای فعالان اين حوزه فراهم شود می توان شاهد رشد و بالندگی بيش از پيش آنان شد.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه اذان به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) روز جهانی مسجد در شهرستان آستارا، تصریح کرد: این مسابقه روز (شنبه، ۳۰ مرداد) راس ساعت ۱۵:۳۰ عصر و با رعایت پروتکل های بهداشتی جنب مسجد علی بن ابیطالب(ع) - دفتر موسسه برگزار می‌شود.

 

حسینی افزود: مجری این مسابقه موسسه دارالقرآن المهدی (عج) آستارا است و مسابقه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه اذان در ۲ رده سنی زیر و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود، گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام  با شماره تلفن های ۰۹۱۱۹۸۱۱۲۸۷- ۰۱۳۴۴۸۳۷۴۵۰-۰۱۳۴۴۸۰۲۵۰۹ تماس حاصل کنند.

 

مسئول موسسه دارالقرآن المهدی (عج) بندر آستارا با بیان اینکه مسابقه اذان به صورت مستمر حدود ۱۰ سال می باشد که توسط موسسه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: قرار بود امسال این مسابقه به صورت استانی به میزبانی آستارا برگزار شود که به دلیل شیوع کووید ۱۹ لغو شد که ان شاء الله سال بعد برای اولین بار در تاریخ قرآنی شهرستان این مسابقه در آستارا برگزار می شود.

کد خبر 1081182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha