واکسیناسیون خبرنگاران مازندرانی در آستانه هفته خبرنگار

زارع گفت: واکسیناسیون اصحاب رسانه استان مازندران امروز(۱۰مرداد) در آستانه هفته خبرنگار همزمان با شهرستان‌ها در پایگاه واکسیناسیون دانشکده فنی و حرفه ای امام محمدباقر(ع) ساری آغاز شد.

«عباس زارع» در حاشیه احرای طرح واکسیناسیون خبرنگاران در دانشکده فنی و حرفه ای امام محمدباقر(ع) مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درساری با بیان اینکه هزار نفر از اصحاب رسانه و خبر این استان می توانند با ارائه کارت ملی واکسن کرونا را دریافت نمایند، اظهار کرد: طبق سند ملی واکسیناسیون و دستورالعمل کشوری، واکسیناسیون خبرنگاران از پیش از ظهر امروز (۱۰ مردادماه) در مراکز واکسیناسیون شهرستان‌ها آغاز شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به پایگاه واکسیناسیون محل زندگی خود مراجعه کنند، گفت:خبرنگار در صورت ابتلا به بیماری زمینه‌ای باید قبل از دریافت واکسن کووید - ۱۹ با پزشک معالج خود یا پزشک مستقر در پایگاه‌های واکسیناسیون مشورت کند.

 

وی با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونا ‌و افراد دارای علائم فعلاً نمی‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند، بیان کرد: رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها در مدت حدود ۲سال که از شیوع کرونا می گذرد از زوایای مختلف به مشکلات، نواقص، توصیه ها و خدمات بهداشتی و درمانی کرونا پرداختند و امیداست با تداوم اطلاع رسانی زمینه ساز رعایت بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرش واکسیناسیون از سوی اقشار مختلف جامعه باشند.

 

زارع با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برای تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران از خانه مطبوعات، صندوق هنرمندان و سامانه جامع رسانه های کشور خروجی گرفته است، یادآورشد: بزودی پس از پایان هفته خبرنگار برای اجرای مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به اصحاب خبر و رسانه از سایت های فوق الذکر خروجی گرفته می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان شد: اگر چنانچه از بین خبرنگاران شماره ملی خبرنگاری در سیستم پایگاه های واکسیناسیون موجود نباشد آن شخص باید با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل زندگی خود برای رفع نقص اقدام کند.

کد خبر 1081184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha