مشارکت ۵ میلیارد تومانی مردم قزوین در طرح نذر و قربانی

فرهادی گفت: مردم استان قزوین تاکنون ۵ میلیارد تومان در طرح نذر و قربانی مشارکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «فرزاد فرهادی» بیان کرد: طرح نذر و قربانی در سال جاری هم برگزار شد و مثل همیشه مردم نیکوکار استان قزوین در این طرح مشارکت قابل تقدیری داشتند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: تعدادی از مردم نیکوکاری که توانایی داشتند به تناسب استطاعت مالی گوسفند خریداری کرده و گوشت آن را بسته بندی و در میان نیازمندان و محرومان توزیع کردند.

 

وی اضافه کرد: بخشی از مردم هم که توانایی خرید یک گوسفند را نداشتند با اهدای مبلغی برای خرید جمعی دام برای اهدای گوشت نذری مشارکت کردند.

 

فرهادی اعلام کرد: در مجموع مردم استان قزوین تاکنون 5 میلیارد تومان در طرح نذر و قربانی مشارکت کرده اند که گوشت نذری اهدایی به سرعت میان نیازمندان توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: کار کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد و ما به طور مرتب و مستمر آماده دریافت هر نوع کمک از سوی مردم نیکوکار و تحویل آن به نیازمندان براساس نیت آنان هستیم.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا برای مشارکت در طرح های مختلف رسیدگی به محرومان با شماره 33808 تماس بگیرند.

 

وی یادآور شد: علاوه بر این روش ها؛ امکان کمک غیرحضوری از طریق کد مهربانی#028*8877* فراهم است که در این روش نیازی به اینترنت نبوده و خدمات به صورت شبانه روزی به نیازمندان ارائه می شود.

 

کد خبر 1081195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha