توزیع ۸ هزار پرس غذای گرم در ۱۵ محله و ۲۰ روستای محروم شهرستان لردگان

حسنی ساطحی گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم ۸ هزار پرس غذای گرم در ۱۵ محله و ۲۰ روستای محروم شهرستان لردگان به همت کانون فرهنگی هنری ابرار، خیرین و با همکاری حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بین نیازمندان توزیع شد.

«قاسم حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیر خم ۸ هزار پرس غذای گرم در ۱۵ محله و ۲۰ روستای محروم شهرستان لردگان به همت کانون فرهنگی هنری ابرار و با همکاری حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی‌آباد شهرستان لردگان ادامه داد: این وعده های غذایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت خانه به خانه توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: سعی و تلاش ما این بود که این میزان غذا به نیازمندان و محرومان واقعی برسد و در همین راستا تلاشمان این بود که توزیع کاملا عادلانه صورت بگیرد.

 

حسنی ساطحی گفت: یکی از توصیه ‌های اولیای دین این است که در عید سعید غدیر حتما اطعام صورت بگیرد که خوشبختانه در کانون ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد این پویش راه ‌اندازی شده و از خداوند متعال درخواست دارم که مزد خیرین را زیارت امیرالمومنین (ع) قسمت کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی‌آباد شهرستان لردگان ادامه داد: عید سعید غدیر شادترین روزها و بزرگترین اعیاد است و همه مسلمانان باید در این روز شاد باشند؛ اطعام در این روز بسیار سفارش شده و ثواب و اجر بالایی دارد.

 

حسنی ساطحی تصریح کرد: در این رزمایش و در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمک های مومنانه و طرح مواسات و همدلی به ‌مناسبت عید سعید غدیر بسته های معیشتی و بسته های گوشت نذری بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی‌آباد شهرستان لردگان ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل‌ های بهداشتی و به همت اعضای کانون در مناطق هدف اجرا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی‌آباد شهرستان لردگان یادآور شد: همچنین در راستای مقابله با ویروس کرونا بسته های بهداشتی نیز بین مردم و نیازمندان توزیع می‌شود.

 

کد خبر 1081227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha