برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی در استان لرستان

ابدالی پور گفت: کارگاه آموزشی هر مادر ایرانی یک مربی قرآن، ویژه مادران لرستانی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد ابدالی پور» امروز(11 مرداد) در حالشیه این کارگاه آموزشی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی، با حضور مادران علاقمند از ۱۰ مرداد ماه آغاز و تا 14 مرداد ماه به دو شیوه حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و آنلاین  در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: حفظ قرآن با بازی، شهر نمازخانه، نماز تربیت بدون تنبیه و مهارت زندگی کودک عناوین کارگاه های این دوره آموزشی است.

 

وی ادامه داد: حفظ قرآن با بازی، شهر نمازخانه، نماز تربیت بدون تنبیه و مهارت زندگی کودک عناوین کارگاه های این دوره آموزشی است.

 

ابدالی پور تصریح کرد: همچنین «نماز شیرین»، «تربیت بدون تنبیه» و «حفظ قرآن با بازی» از جمله سرفصل‌های کارگاه آموزشی هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی است که با تدریس اساتید و مشاور خانواده برای مادران استان لرستان در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه مادرانی است که فرزندان کمتر از ۱۰ سال دارند، افزود: این دوره آموزشی در دو مقطع مقدماتی و تکمیلی در حال برگزاری است. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: دوره تربیت مربی تکمیلی، برای مادرانی در نظر گرفته شده که سال گذشته در دوره مقدماتی طرح شرکت کرده اند.

 

وی  با بیان اینکه در بخش مقدمانی 50 نفر از مادران لرستانی در این دوره آموزشی شرکت کرده اند، افزود: این دوره آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

ابدالی پور افزود: این دوره آموزشی همچنین به صورت آنلایان برای مادران ایرانی ثبت نام شده در این طرح در شهرستان های استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه به مادران حاضر در این دوره آموزشی چه در بخش حضوری و چه در بخش آنلایان گواهی شرکت در دوره آموزشی اعطا می شود، اظهار کرد: این دوره آموزشی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه های علمیه در حال برگزاری است.

کد خبر 1081232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha