رویکرد انقلابی و مشی جهادی، لازمه توفیق دولت سیزدهم در حل مشکلات

رئیس دانشگاه قم گفت: رویکرد انقلابی و مشی جهادی، لازمه توفیق دولت سیزدهم در حل مشکلات کشور به خصوص در عرصه مسایل اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اهمیت و فوریت رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: وضعیت کشور به گونه ای است که دولت آقای رئیسی باید برنامه ای جامع و فوری برای گره گشایی از مشکلات معیشتی مردم ارایه داده و در اجرای آن با همفکری نخبگان، صاحب نظران و دلسوزان بسیار جدی و پیشگام باشد.

 

وی افزود: آن چه مسلم است این که رفع مشکلات کشور به خصوص در عرصه اقتصاد، نیازمند عزم و اراده انقلابی و رویکرد جهادی مدیران دولت سیزدهم و البته همکاری و تعامل همه قوای حاکمیتی است.

 

رئیس دانشگاه قم تاکید کرد: رویکرد انقلابی و مشی جهادی، لازمه توفیق دولت سیزدهم در حل مشکلات کشور به خصوص در عرصه مسایل اقتصادی است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: ان شاءالله با مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر رئیس جمهور منتخب و دولت وی، شاهد کاسته شدن از حجم مشکلات موجود خواهیم بود، البته به شرط آن که مردم و نهادها و بخش های غیردولتی نیز همکاری و همراهی لازم را با دولتمردان داشته باشند.

 

وی بیان داشت: البته در کنار اهتمام نسبت به حل مشکلات اقتصادی، دولت سیزدهم نباید از اهمیت مباحث فرهنگی و اجتماعی غافل شود، چه آن که متأسفانه ناهنجاری های فرهنگی و آسیب های اجتماعی، امروزه به یکی از مهم ترین دغدغه ها و گرفتاری های کشور تبدیل شده که باید برای رفع آن چاره ای اندیشید.

کد خبر 1081243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha