محرومیت زدایی و مردمی بودن مهمترین رمز فعالیت های سپاه و بسیج است

یوسفی گفت: محرومیت زدایی و مردمی بودن مهمترین رمز فعالیت های سپاه و بسیج است و در تمام دوران فعالیت این مهم به منصه ظهور و بروز رسیده است.

«سید حسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: سپاه در کنار مأموریت اصلی که برعهده دارد در بخش محرومیت زدایی و کمک به مردم محروم با تمام توان و قدرت وارد عمل شده است و در این بخش تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به کار گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: حضور در عرصه‌های مختلف برای محرومیت‌زدایی از برنامه های مهمی است که با قوت در دستور کار ما قرار دارد و اجرایی می شود و در این بخش از هیچ تلاش فروگذار نیستیم.

 

وی با اشاره به فعالیت های مختلف سپاه در دوران مختلف انقلاب خاطر نشان کرد: سپاه در خط مقدم کمک به مردم در حوادث و بحران‌ها است و این مهم در طول دوران شیوع ویروس کرونا نشان داده شد و خدمات مختلف و مناسبی به اقشار مردم ارائه شد.

 

یوسفی گفت: محرومیت زدایی و مردمی بودن مهمترین رمز فعالیت های سپاه و بسیج است و در تمام دوران فعالیت این مهم به منصه ظهور و بروز رسیده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: با شیوع کرونا سپاه و بسیج با حضور فعالانه در صحنه در راستای ضدعفونی کردن، تولید ماسک و گان، اجرای کمک های مومنانه و بسیاری از خدمات دیگر پیگیرانه حضور یافته است و این خدمات کمک های مومنانه همچنان ادامه دارد.

 

وی یادآور شد: با شروع موج جدید کرونا هم در کنار مردم و با مردم هستیم و در کنار همه ماموریت هایی که برعهده داریم و در کنار محرومیت زدایی در بخش عمران، مسکن، امور فرهنگی و ... در بخش کمک به مردم محروم و رفع مشکلات معیشتی هم با دستور رهبری در کمک مومنانه پای کار هستیم.

 

کد خبر 1081263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha