​جبهه فرهنگی کانون های مساجد در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر پیشگام است

سقاء گفت: جبهه فرهنگی کانون های مساجد در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر پیشگام است و در این زمینه فعالان کانون ها پیشقدم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (11 مردادماه) در دیدار با رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: مساجد بزرگترین مرز بین تلاقی مردم و مدیران فرهنگی هستند و می توانیم با تمرکز در فعالیت های محلات مردم را تشویق و ترغیب به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همراهی مردم در مساجد نشان می دهد که برنامه های فرهنگی در محلات پاسخگوی نیازهای مردم است و باید از این ظرفیت میدانی به خوبی بهره برداری کرد.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: جبهه فرهنگی کانون های مساجد در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر پیشگام است و در این زمینه فعالان کانون ها پیشقدم هستند.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه انجام فعالیت های موازی در دستگاه های فرهنگی ضربه مهلکی به فعالیت های فرهنگی می زند که باید با رویکرد مشارکت دستگاه های فرهنگی این نگرش تغییر یابد.

 

سقاء ادامه داد: همخوانی فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با کانون های مساجد نشان می دهد که می توانیم همکاری مستمری در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: فعالان کانون های مساجد با داشتن ظرفیت های میدانی می توانند در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر کمک حال آمران با رویکرد محله محور باشند.

 

سقاء عنوان کرد: اگر هر برنامه اجرایی یک پیوست فرهنگی داشته باشد آنوقت می تواند انتظار تاثیرگذاری برنامه ها در سطح محلات و مساجد را داشته باشیم.

 

کد خبر 1081285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha