ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر تمدید شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از تمدید فرآیند نام نویسی در چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر خبر دادو گفت: مهلت ثبت نام تا ۲۲ مرداد ماه تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب» امروز(11 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره کارآفرینان، ،اظهار کرد: در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور همچنین شناسایی کارآفرینان و معرفی آنها به جامعه به عنوان الگوهای موفق  برگزار می شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این جشنواره تمدید شده است، افزود: مهلت ثبت نام در این جشنواره که از اول تیر ماه تا ۱۰ مرداد ماه اعلام شده بود، با توجه به درخواست‌ها ، تا روز ۲۲ مرداد ماه سالجاری تمدید شد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۰ کارآفرین در این جشنواره  ثبت نام کرده اند تصریح کرد: کارآفرینانی که تاکنون موفق به ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان نشده اند می توانند تا ۲۲ مرداد سالجاری از طریق سامانه های الکترونیکی  به نشانی Karafarinanebartar.mcls.gov.ir یا سایت Karafarinanebartar.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

 

آشتاب در ادامه ورود حوزه صنایع دستی و گردشگری در این جشنواره اشاره کرد و افزود: تفاوت مهم چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با سایر دوره‌های قبل، بخش گردشگری و صنایع دستی است که به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه و از همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دوره استفاده شده است.

 

وی تصریح کرد: کارگاه‌هایی که موفق شده‌اند به مقام‌های برتر استانی نائل شوند، وارد مرحله افراد برتر ملی می‌شوند این کارگاه‌ها نیز در بازدیدهای دوره‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا کارآفرینان برتر ملی انتخاب و معرفی شوند.

 

کد خبر 1081293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha