فراخوان مهرواره مجازی نقاشی امر به معروف منتشر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: مرکز آفرینش های هنری و شورای امر به معروف این اداره‌کل به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر مهرواره مجازی نقاشی را برگزار می‌کند.

سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: مهرواره مجازی نقاشی امر به معروف، با موضوعات دعوت به نیکی، صرفه جویی در مصرف آب، صرفه جویی در مصرف برق، کتاب خواندن و کمک به دیگران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: علاقه مندان شرکت کننده در گروه‌های سنی نوباروه( 4+ سال)، نوخوان(7+ سال)، نونهال(12 +سال ) و نوجوان (15+ سال) می‌توانند آثارشان را به پست الکرونیکی dabirkhaneh.kordestan@kpf.ir  ارسال نمایند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند تصور آثار ارسالی خود را با فرمت jpg و حجم قابل تصویر نباید بیشتر از 1 مگابایت باشد و همچنین آثار باید دارای کیفیت مطلوب و از روبرو عکاسی شده باشند همچنین صاحب اثر نام و نام خانوادگی، سن در یک فایل word  پیوست ارسال شود.

 

شیخی بیان کرد: همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 18 مرداد 1400 به ایمیل dabirkhaneh.kordestan@kpf.ir   ارسال نمایند.

 

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 087/33155060 داخلی 31 تماس حاصل کنند.

 

وی اضافه کرد: به 40 نفر از برگزیدگان لوح تقدیر و بسته‌های فرهنگی اهدا می‌شود.

 

کد خبر 1081295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha