همراهی بسیجیان و سپاه با سایر دستگاه های فارس موجب محرومیت زدایی شده است

کشفی نژاد گفت: بهزیستی در بسیاری زمینه‌ ها به تنهایی نمی ‌تواند محرومیت‌ها را کاهش دهد و محرومیت‌ زدایی با عزم بسیجیان همیشه در صحنه انقلابی و هماهنگی دیگر دستگاه‌ های مرتبط امکان پذیر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (دوشنبه 11 مرداد) در دیدار فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله اعظم (عج)» شیراز و هیئت همراه از اداره کل بهزیستی فارس گفت: هم افزایی بیشتر بهزیستی فارس با بسیج در رونق یافتن زندگی جامعه هدف سازمان بهزیستی نقش مطلوبی دارد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: همکاری سپاه با بهزیستی موجب شده است تا در حوزه های ساخت مسکن و تامین جهیزیه مددجویان و تهیه بسته های کمک معیشتی شاهد اقدامات مطلوبی باشیم.

وی اضافه کرد: بهزیستی در بسیاری زمینه‌ ها به تنهایی نمی ‌تواند محرومیت‌ها را کاهش دهد و محرومیت‌ زدایی با عزم بسیجیان همیشه در صحنه انقلابی و هماهنگی دیگر دستگاه ‌های مرتبط امکان پذیر بوده است.

مدیرکل بهزیستی فارس تاکید کرد: بهزیستی با پرداخت تسهیلات کم بهره به کارفرمایانی که جامعه هدف بهزیستی را مشغول به کار کنند موجب تسهیل روند کارآفرینی و اشتغال مددجویان می شود و خواستار ادامه همکاری و کمک سپاه ناحیه «بقیه الله اعظم (عج)» شیراز در حوزه اشتغال مددجویان هستیم.

کشفی نژاد ادامه داد: چشم امید ملت به سپاه است و سپاه پاسداران پیش قراول نهضت و جهاد عام ‌المنفعه در کشور است و هر جا بحرانی باشد سپاه پای ثابت رفع آن است.

خاطر نشان می شود در این دیدار لوح سپاس مدیرکل بهزیستی فارس به «مجید علیپور»، فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله اعظم (عج)» شیراز به پاس فعالیت‌های جهادی و مشارکت وی در فعالیت های بهزیستی اهدا شد.

 

کد خبر 1081317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha