همکاری با نهادهای فرهنگی لازمه کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

آیت الله خاتمی با بیان اینکه همکاری با نهادهای فرهنگی لازمه کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی که نیازمند افراد پای کار زیادی است، تعامل با ادارات می تواند راهگشا باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: تعامل با ادارات و ارگان های مختلف در مجموعه هایی همچون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نتایج خوبی منجر می شود.

 

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه همکاری با نهادهای فرهنگی لازمه کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی که نیازمند افراد پای کار زیادی است، تعامل با ادارات می تواند راهگشا باشد.

 

وی با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار در زنجان به خوبی اجرا شد، گفت: منظور رهبری از بیان آتش به اختیار این بود که اگر کاری بر زمین مانده خودتان دست به کار شوید و کار را نهایی کنید.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه آرامش و تعامل خوبی در استان زنجان جاری است، افزود: علیرغم موانعی که دشمنان معاند ایجاد کردند، انتخابات آبرومندی در کشور برگزار شد.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه درصد بالایی از مردم استان زنجان به رئیس جمهور منتخب رای دادند، گفت: رئیس جمهور منتخب، اعتماد عمومی را در قوه قضایئه احیا کردند ولی نباید آوار مطالبات را بر سر دولتی که هنوز سرکار نیامنده خالی کرد.

 

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تبریک 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب نهادهای متعددی در تشکیل شد و با تدبیر حکیمانه امام راحل مجموعه هماهنگ کننده مراسمات ملی و مذهبی تمام ادارات و ارگان ها با عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور تشکیل شد.

 

حجت الاسلام علی ناصر ضمن اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: رویکرد این مجموعه برنامه های مسجد محور بود ولی از زمان شیوع ویروس کرونا تلاش شد تا برنامه ها در فضای مجازی مدیریت شود.

 

وی افزود: با همه گیری کرونا حفظ سلامت مردم اولویت اصلی این مجموعه شد از اینرو مبنای فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سمت تبلغات شهری و نصب بنرهای مرتبط با موضوعات ملی و مذهبی سوق گرفت.

 

ناصر با اشاره به اینکه کرونا فرصتی فراهم کرد تا تبلیغات محتوا محور در این فضا تبلیغ شود، گفت برخی برنامه ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه ها همکاری خوبی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشتند، افزود: امیدوارم همراهی بیشتر دیگر ارگان ها را نیز شاهد باشیم.

کد خبر 1081335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha