تخلفات مسئولیت های اجتماعی شرکت های نفتی به مراجع قضایی ارسال می شود

عفری مفرد گفت: کلیه گزارشات، تخطی و عدم تمکین شرکت های نفتی به ویژه در موضوع کار و مسئولیت اجتماعی جمع آوری و به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: وضعیت کرونا در شهرستان هویزه زرد است و خوشبختانه اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، از نظر واکسیناسیون نیز در تزریق جامعه هدف روند مطلوبی را در حال سپری کردن هستیم.

 

فرماندار هویزه با بیان اینکه در این شهرستان هیچگونه بیمارستانی نداریم افزود: متاسفانه بیماران حاد کرونایی این شهرستان در شهرهای اطراف بستری می شوند که همین موضوع مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورد.

 

وی با بیان اینکه مانور ویروس کرونا در این شهرستان به اجرا شد اضافه کرد: این مانور عمومی با همکاری، فرماندهی نیروی انتظامی، آتش نشانی، شبکه بهداشت و درمان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و... برگزار شد.

 

عفری مفرد در خصوص تخلفات برخی شرکت های نفتی در این شهرستان تصریح کرد: پس از استقرار 10 روزه بازرسان تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلیه گزارشات،تخطی و عدم تمکین شرکت های نفتی به ویژه در موضوع کار و مسئولیت اجتماعی جمع آوری و به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

 

کد خبر 1081338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha