نشر معارف اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه نشر معارف اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و امام و شهدا ، مهمترین وظیفه این شورا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید « لطف الله حیات الغیب » امروز(11 مرداد) در جمع خبرنگاران،  با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار داشت:  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی بر اساس نیاز واقعی کشور و با هدف احیای ارزش های انقلابی و مشارکت مردم در مناسبت های ملی و مذهبی راه‌اندازی شده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: سیاسی نبودن از ویژگی های مهم و بارز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  است.

 

وی ادامه داد: اعضای این شورا هیچ گونه وابستگی جناحی، حزبی، نهادی و یا ارگانی ندارند و همواره مستقل فعالیت می‌کنند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب اذعان داشت: این شورا طی ۴۰ سال از حیات خود نقش بی بدیلی در حمایت و تبیین اهداف نظام داشته و در مناسبت های مختلف با حضور مردم همیشه در صحنه از انقلاب اسلامی پاسداری کرده است.

 

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انجام رسالت ها و وظایف خود ضمن نمایش اتحاد و همبستگی ملت ایران در زمان های مختلف، موجب حفظ و افزایش وحدت و انسجام ملی، افزایش نشاط اجتماعی، تقویت وجهه ملی و بین المللی کشور بوده است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه نشر معارف اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی از اهداف مهم این شورا بوده است، گفت: این مجموعه یکی از نهادهای ارزشمندی است که از دوران امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۹ تأسیس شد و مهم‌ترین وظیفه آن هماهنگی و انسجام ‌بخشی به فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام است که طی این ۴۰ سال در این مسیر موفق عمل کرده است.

 

وی ادامه داد: برگزاری یوم‌الله ۲۲ بهمن، مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد، مراسم شهدای هفتم تیر، راهپیمایی روز قدس، ۱۷ شهریور، یوم‌الله ۱۳ آبان، بزرگداشت عید سعید فطر، جشن‌های نیمه شعبان و مراسم بزرگداشت  ۹ دی‌ ماه از جمله مناسبت‌هایی است که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد توجه است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عمل به بیانیه گام دوم را جزو دستورکارهای خود قرار داده است، اظهار داشت: باید توجه داشت که هر گونه فعالیت و اقدام بدون حضور مردم و نقش آفرینی آنها در هر مجموعه ای بی نتیجه خواهد بود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: مردم شریف ایران نیز هر ساله با لبیک به فراخوان و دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور پرشور در صحنه های مختلف حاضر می‌شوند و در راهپیمایی ها شرکت می‌کنند و همین حضور مردم در طول ۴۰ سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه داخلی و خارجی داشته است.

کد خبر 1081356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha