تمام ادارات و بانک های شهرستان  دره شهر تا روز شنبه تعطیل شد

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: باتوجه به افزایش مبتلایان و تعداد بالای بستری های ناشی از کرونا، همه ادارات، بانک ها و نهادها (به جز مراکز درمانی، امدادی و خدمات رسان) این شهرستان در روزهای سه شنبه و چهار شنبه تعطیل هستند.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بنا به در خواست فرمانداری و موافقت استاندار ایلام کلیه ادارات و نهادهای دولتی تعطیل شدند.

 

وی یادآور شد: متاسفانه شیوع کرونا در شهرستان دره شهر خانوادگی شده به طوری که در بیمارستان این شهرستان ۳ خانواده با جمعیت بالا بستری  شده اند.

 

 فرماندار دره شهر افزود: در حال حاضر 54نفر در بیمارستان این شهرستان بستری  شده اند که از این تعداد ۵ نفر از شهروندان بدره هستند.

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه در روزهای اخیر وضعیت شهرستان از نظر سرعت انتشار بیماری، تعداد مبتلایان و تکمیل تخت های بیمارستان نگران کننده است، گفت: اگر شهروندان همکاری نکنند قطعا با بحران فراگیر کرونا مواجه خواهیم شد.

 

محمد نژاد یادآور شد: برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی همچنان  ممنوع بوده و با برگزار کنندگان از طریق مراجع ذیصلاح برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

وی گفت: تمام اصناف به جز گروه شغلی(۱) با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت می باشند که نحوه و شیوه اجرایی آن از طریق اداره صمت اعلام خواهد شد و فعالیت هرگونه گروه شغلی دیگر ممنوع است.

 

فرماندار دره شهر یادآور شد: تعطیلی و  اعمال محدودیت‌های کرونایی، نیازمند همکاری و همراهی  شهروندان است که می طلبد همه به این اعمال محدودیت ها توجه کنند تا شاهد سیر نزولی آمار بیماری در سطح شهرستان باشیم.

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دره شهر ادامه داد: براساس مصوبات ستاد کرونا از امروز تمامی ورودی‌ و خروجی شهرستان کنترل خواهد شد و در این راستا پلیس‌ راه متخلفین را اعمال قانون خواهد کرد.

 

محمد نژاد تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای مرداد ماه تا امروز 6نفر از شهروندان این شهرستان بر اثر ابتلا به کرنا فوت کرده اند.

کد خبر 1081438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha