مجلس امام حسین(ع) را باید با برنامه ریزی دقیق و به جان خریدن سخت ترین پروتکل ها برگزار کرد

یزدی گفت: در دوره بیماری کرونا باید با برنامه ریزی و اِشراف {بر جوانب کار} از حوزه اهل بیت دفاع کرد و سخت ترین شرایط را به جان خرید و مراسم امام حسین علیه السلام را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سیدابراهیم یزدی، در نشست هماهنگی برنامه های دهه دوم محرم الحرام که شامگاه(۱۱ مرداد) برگزار شد؛ در سخنانی گفت: دهه اول بیشتر شور و دهه دوم شعور حسینی مطرح است زیرا در دهه اول بیشتر احساسات حاکم است.

 

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان لزوم پرداختن به حادثه عاشورا را به ویژه از روز دهم محرم به بعد مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: برای همین است که سالها مراسم دهه دوم را برگزار می کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه برنامه دهه دوم از شب دوازدهم محرم آغاز می شود؛ افزود: در کنار سخنرانی و مداحی، از سال گذشته و در پی شهادت سردار سلیمانی، روایتگری را نیز به برنامه های دهه دوم اضافه کردیم.

 

 

یزدی در تکمیل این بخش از سخنانش خاطرنشان کرد: برای معرفی شخصیت حاج قاسم حتی در قالب بنر و پوستر نمایشگاهی نباید به یک دوره خاص از زندگی ایشان اکتفا کرد بلکه باید یک دوره ۴۰ ساله را نمایش داد.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد شدید از بی مهری های صورت گرفته در دوره شیوع کرونا نسبت به مراسم مذهبی و نمازهای جمعه گفت: آیا برخی سالن های ادارات و نهادهایی که جلسات یک و نیم ساعته و بیشتر در آن برگزار می شود همه پروتکل ها را رعایت کرده؟ شرکت کنندگان در آن جلسات چه مصونیتی در برابر بیماری کرونا دارند که هیئتی ها ندارند؟!

 

 

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان ادامه داد: شنیده ها و آموزه های ما همواره حاکی از این بوده که مریض و مستأصل و گرفتار را به مجالس و محافل مربوط به اهل بیت هدایت می کنند اما متأسفانه شاهد بودیم که این مهم به راحتی در جامعه اسلامی به حاشیه می رود.

 

 

وی تصریح کرد: در حالیکه باید در این بیماری با برنامه ریزی و اِشراف پیش رفت و از حوزه اهل بیت دفاع کرد و سخت ترین شرایط{رعایت پروتکل ها} را به جان خرید و مراسم امام حسین علیه السلام را برگزار کرد.

 

 

در ادامه پس از طرح نقطه نظرات اعضاء؛ سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: مرکز انسجام هیئت رزمندگان اسلام، حسینیه ثارالله است و مبنای ما تقویت این هیئت و جبهه انقلاب اسلامی است لذا باید حاج قاسمی و ثاراللهی کار کرد.

 

 

وی تصریح کرد: وقتی در اصول با هم مشکل نداریم، علیرغم تغییر در روش ها، همه دور اهل بیت جمع خواهیم شد و ما دنبال پیشرفت انقلاب هستیم زیرا هم در فکر و اندیشه و هم در اقدام و عمل باید پای کار انقلاب ایستاد.



 

کد خبر 1081494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha