بازگشایی مدارس و دانشگاه ها منوط به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ سلامت جان دانش آموزان و دانشجویان گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها منوط به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است.

محمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در رابطه با بحث بازگشایی مدارس گفت: نمی توانیم در حال حاضر پیش بینی دقیقی از بحث بازگشایی مدارس داشته باشیم؛ تصمیم به بازگشایی مدارس موضوعی است که به ستاد ملی مقابله با کرونا مربوط می شود، حتی خود وزرای آموزش و پرورش و علوم نیز نمی توانند در این زمینه نظر بدهند.

 

 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قرار است که ما جلسه ای را با حضور مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا و وزرای آموزش و پرورش و علوم در این رابطه داشته باشیم، تمام جوانب کار مورد بررسی قرار گیرد و سپس در این رابطه تصمیم گیری شود.

 

وی ادامه داد: حفظ سلامت و جان دانش آموزان و دانشجویان برای ما از هر چیزی مهم تر است. نگرانی خانواده ها اهمیت دارد. اگر نتوانیم سلامت این عزیزان را حفظ کنیم قطعا مجلس با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها مخالفت می کند و باید همانند سال 99 آموزش به صورت آنلاین باشد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است بحث واکسیناسیون معلمان، اساتید و دانشجویان تا شهریور ماه کامل شود. در مورد واکسینه شدن دانش آموزان نیز فعلا با واکسینانسیون افراد زیر 18 سال موافقت نشده است ولی در هر صورت بازگشایی در صورتی اتفاق خواهد افتاد که بدانیم مدارس امکان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند و هیچ نوع خطری سلامت دانش آموزان را تهدید نمی کند. نظارت مجلس در این رابطه جدی است و خانواده ها نباید نگران باشند.

 

 

 

کد خبر 1081500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha