۷۸۰۰بسته گوشت قربانی توسط کانون مساجد اصفهان توزیع شد

حجت الاسلام نیستانی گفت: ۷۸۰۰بسته گوشت قربانی امسال توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در بین اعضای این تشکل ها توزیع شد.

حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، به اقدامات و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در طرح های همدلی و مواسات اشاره کرد و اظهارداشت: این تشکل های فرهنگی و هنری در قالب طرح های مختلف و در مقاطع زمانی متعدد بسته های معیشتی را در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا و نیازمندان توزیع کرده اند که این اقدام نیز ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان ادامه داد: برگزاری جشن های گلریزان و جمع آوری کمک برای خانوارهای آسیب پذیر و توزیع بسته های بهداشتی در بین مردم از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

 

وی با بیان اینکه با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه توزیع گوشت قرمز تازه در بین گروه های نیازمند و اقشار آسیب پذیر توزیع شده، خاطرنشان کرد: برخی از خانواده ها به دلیل شرایط کرونا و محدودیت ها دچار آسیب شدند که از این بسته های تبرکی به آن ها اهدا شد.

 

حجت الاسلام نیستانی با بیان اینکه امسال در 6 مرحله این اقدام در استان اصفهان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: در مرحله ششم به مناسبت دهه ولایت و امامت این گوشت های نذری قربانی توزیع شد که متبرک و هدیه تبرکی داشت.

 

وی یادآورشد: در هر مرحله تعدادی از شهرستان های استان اصفهان مجری این کار بودند و این گوشت های نذری را در بین مردم توزیع می کردند.

 

*جشن های غدیر در فضای مجازی و حقیقی

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به برنامه های دهه ولایت و امامت اشاره کرد و اظهارداشت: بسیاری از کانون ها با جمع آوری کمک خیرین قربانی و نذر گوشت در بین خانواده ها را انجام داده اند.

 

وی برگزاری جشن در فضای مجازی و حقیقی همراه با برگزاری مسابقه و توزیع بسته های فرهنگی از جمله اقدامات کانون های مساجد در این مناسبت اعلام کرد.

کد خبر 1081557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha