آغاز فعالیت پایگاه انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری در فومن

بیتا از آغاز فعالیت پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش فومن برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ خبر داد.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: 138 دانش‌آموز در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در شهرستان شرکت خواهند کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، ساعت 9 صبح روز جمعه(15 مرداد) همزمان با سراسر کشور در فومن برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه برگزاری حضور پیدا کنند گفت: داوطلبان می‌توانند از روز دوشنبه(11 مرداد) با مراجعه به سایت  sanjesh.giledu.ir کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

 

بیتا تصریح کرد: این آزمون با شرکت  138 دانش آموز در 2  حوزه اجرا، دبیرستان‌های شاهد شهید کدیور و سمیه و با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با اشاره به اینکه مشاوره انتخاب رشته آموزش و پرورش فومن از امروز(سه‌شنبه، 12 مرداد) فعالیت خود را آغاز کرده است بیان کرد: فعالیت این پایگاه‌ با مشاوره مجرب توسط مشاوران منتخب شهرستان از امروز آغاز و تا پایان زمان در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته تداوم دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان کنکور سراسری 1400 با مراجعه حضوری به پایگاه‌ مشاوره انتخاب رشته واقع در محل سالن اجتماعات شهید بهشتی آموزش و پرورش شهرستان برای انتخاب رشته در هر منطقه‌ای که تمایل دارند، امکان مشاوره و انتخاب رشته با حضور مشاوران را دارند.

 

کد خبر 1081558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha